Впродовж 2021 року інспекцією отримано 1051
звернень, з них заяви – 875, скарги – 71, пропозиції – 105.
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні
(771). Колективних звернень надійшло 280,
у них підписантів – 1479 осіб.
Із
загальної кількості звернень в звітному періоді через органи влади надійшло 277
звернень, від інших організацій та установ – 224, від громадян поштою та електронними засобами
зв’язку – 318, під час особистого прийому - 232.
Громадяни,
які зверталися до інспекції , порушували наступні питання:
- несанкціоновані звалища
побутових відходів (240)
- забруднення морської
акваторії (24);
- пошкодження зелених насаджень
та лісу (124);
- забруднення атмосферного
повітря (117);
- видобування корисних копалин
(7)
- поводження з тваринами (14)
- діяльність підприємств (340)
- інші питання (185)
Звернення громадян розглянуто відповідно до компетенції інспекції, в рамках чинного законодавства та вимог Закону України «Про звернення громадян».
Питання організації розгляду звернень громадян займає пріоритетне місце в роботі Державної екологічної інспекції Південно-Західного округу (Миколаївська та Одеська області). З метою надання практичної допомоги громадянам, у приміщеннях інспекції та на офіційному сайті розміщено інформацію стосовно основних завдань, повноважень міжрегіонального територіального підрозділу Держекоінспекції України, зразки заяв, які допомагають громадянам конкретизувати свої звернення та графік особистого прийому громадян. Узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян щокварталу оприлюднюються на офіційному сайті інспекції.