Згідно з
частиною 1 статті 13 Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря,
водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України,
природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної
зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського
народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого
самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Частиною 2
статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі,
в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами
України.
Охорона навколишнього природного середовища, раціональне
використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності
людини - невід'ємна умова сталого економічного та соціального розвитку України.
З цією метою Україна здійснює на своїй території екологічну
політику, спрямовану на збереження безпечного для існування живої і неживої
природи навколишнього середовища, захисту життя і здоров'я населення від
негативного впливу, зумовленого забрудненням навколишнього природного
середовища, досягнення гармонійної взаємодії суспільства і природи, охорону,
раціональне використання і відтворення природних ресурсів.
Завданням законодавства про охорону навколишнього природного
середовища є регулювання відносин у галузі охорони, використання і відтворення
природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки, запобігання і ліквідації
негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне
середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи,
ландшафтів та інших природних комплексів, унікальних територій та природних
об'єктів, пов'язаних з історико-культурною спадщиною.
Відносини у галузі охорони
навколишнього природного середовища в Україні регулюються Законом України «Про охорону навколишнього
природного середовища»,
а також земельним, водним, лісовим законодавством, законодавством про надра,
про охорону атмосферного повітря, про охорону і використання рослинного і
тваринного світу та іншим спеціальним законодавством.
Статтею 15
Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено
повноваження місцевих рад у галузі охорони навколишнього природного середовища,
зокрема:
Місцеві ради несуть відповідальність за стан навколишнього
природного середовища на своїй території і в межах своєї компетенції:
а) забезпечують реалізацію екологічної політики України,
екологічних прав громадян;
б) дають згоду на розміщення на своїй території підприємств,
установ і організацій у порядку, визначеному законом;
в) затверджують з урахуванням екологічних вимог проекти планування
і забудови населених пунктів, їх генеральні плани та схеми промислових вузлів;
г) видають (переоформлюють, видають дублікати, анулюють) дозволи
на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення у випадках,
передбачених законом;
д) затверджують місцеві екологічні програми;
е) організовують вивчення навколишнього природного середовища;
є) створюють і визначають статус резервних, в тому числі й
валютних, фондів для фінансування програм та інших заходів щодо охорони
навколишнього природного середовища;
з) забезпечують інформування населення про стан навколишнього
природного середовища, функціонування місцевих екологічних автоматизованих
інформаційно-аналітичних систем;
и) організують роботу по ліквідації екологічних наслідків
аварій, залучають до цих робіт підприємства, установи та організації, незалежно
від їх підпорядкування та форм власності, і громадян;
і) приймають рішення про організацію територій та об'єктів
природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають
особливій охороні;
ї) здійснюють контроль за додержанням законодавства про охорону
навколишнього природного середовища.
Місцеві ради можуть здійснювати й інші повноваження відповідно
до цього та інших законів України.
Компетенція виконавчих органів
сільських, селищних, міських рад у галузі охорони навколишнього природного
середовища визначена статтею 19 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад у галузі
охорони навколишнього природного середовища в межах своєї компетенції:
а) здійснюють реалізацію рішень відповідних рад;
б) координують діяльність підприємств, установ та організацій,
розташованих на території відповідно села, селища, міста, незалежно від форм
власності та підпорядкування;
в) організують розробку місцевих екологічних програм;
д) затверджують за поданням обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій, а на території Автономної Республіки Крим -
органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони
навколишнього природного середовища для підприємств, установ та організацій
ліміти використання природних ресурсів, за винятком ресурсів загальнодержавного
значення, ліміти скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище,
за винятком скидів, що призводять до забруднення природних ресурсів
загальнодержавного значення або навколишнього природного середовища за межами
відповідно села, селища, міста;
е) організують управління побутовими відходами, відходами
будівництва та знесення на своїй території;
є) формують і використовують місцеві фонди охорони навколишнього
природного середовища у складі місцевих бюджетів;
ж) погоджують поточні та перспективні плани роботи підприємств,
установ та організацій з питань охорони навколишнього природного середовища і
використання природних ресурсів;
з) забезпечують систематичне та оперативне інформування
населення, підприємств, установ, організацій та громадян про стан навколишнього
природного середовища, захворюваності населення;
и) організують екологічну освіту та екологічне виховання
громадян;
і) приймають рішення про організацію територій та об'єктів
природно-заповідного фонду місцевого значення.
Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад можуть
здійснювати й інші повноваження відповідно до цього та інших законів України.
Згідно статті 35 Закону України «Про охорону
навколишнього природного середовища» державний контроль у сфері охорони
навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і
охорони природних ресурсів здійснюється центральним органом виконавчої влади,
що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у
сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання,
відтворення і охорони природних ресурсів. Виконавчі органи сільських, селищних,
міських рад здійснюють державний контроль у сфері охорони навколишнього
природного середовища.
Державному контролю підлягають
використання і охорона земель, надр, поверхневих і підземних вод, атмосферного
повітря, лісів та іншої рослинності, тваринного світу, морського середовища та
природних ресурсів територіальних вод, континентального шельфу та виключної
(морської) економічної зони України, природних територій та об'єктів, що
підлягають особливій охороні, стан навколишнього природного середовища, а також
дотримання заходів біологічної і генетичної безпеки щодо біологічних об'єктів
навколишнього природного середовища при створенні, дослідженні та практичному
використанні генетично модифікованих організмів у відкритій системі та
додержання операторами вимог законодавства у сфері реєстрації викидів та
перенесення забруднювачів і відходів.
Порядок здійснення державного
контролю за охороною навколишнього природного середовища та використанням
природних ресурсів визначається цим Законом та іншими законами України.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні»
1. Місцеве самоврядування в Україні - це
гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади -
жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох
сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових
осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах
Конституції і законів України.
2. Місцеве самоврядування здійснюється
територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через
сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та
обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл,
селищ, міст.
Статтею 20 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні» передбачено, що державний контроль за діяльністю
органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законами України, і не повинен призводити до втручання органів державної влади
чи їх посадових осіб у здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм
власних повноважень.
Статтею 33 Закону України
«Про місцеве самоврядування» визначено повноваження у
сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного
середовища:
1. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських
рад належать:
а) власні (самоврядні) повноваження:
1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо
встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування
природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для
інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад;
визначення в установленому порядку розмірів відшкодувань підприємствами,
установами та організаціями незалежно від форм власності за забруднення довкілля
та інші екологічні збитки; встановлення платежів за користування комунальними
та санітарними мережами відповідних населених пунктів;
2) підготовка і подання на затвердження ради проектів місцевих
програм охорони довкілля, участь у підготовці загальнодержавних і регіональних
програм охорони довкілля;
3) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо
прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного
фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні;
внесення пропозицій до відповідних державних органів про оголошення природних
та інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову
цінність, пам'ятками природи, історії або культури, які охороняються законом,
підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про
оголошення в місцях масового розмноження та вирощування потомства дикими
тваринами "сезону тиші" з обмеженням господарської діяльності та
добуванням об’єктів тваринного світу;
5) оприлюднення у мережі Інтернет
геопросторових даних та метаданих, що створені за рахунок коштів місцевого
бюджету, коштів міжнародної технічної допомоги та передані органу місцевого
самоврядування, згідно із Законом України "Про національну
інфраструктуру геопросторових даних";
6) забезпечення охорони,
захисту, відтворення, підвищення продуктивності лісових насаджень, посилення їх
корисних властивостей, підвищення родючості ґрунтів, дотримання правил і норм
використання лісових ресурсів у межах лісів комунальної власності;
1) здійснення контролю за додержанням природоохоронного
законодавства, використанням і охороною природних ресурсів загальнодержавного
та місцевого значення, відтворенням лісів;
3) координація діяльності місцевих
органів земельних ресурсів;
4) погодження клопотань про надання дозволу на спеціальне
використання природних ресурсів загальнодержавного значення;
5) вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом;
7-1)
здійснення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання у сфері управління
побутовими відходами;
8) підготовка висновків щодо надання або вилучення в
установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами
виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
9) організація і здійснення землеустрою, погодження проектів
землеустрою;
10) здійснення державного контролю за використанням та охороною
земель у межах та порядку, встановлених законом;
11) створення та забезпечення функціонування місцевих
екологічних автоматизованих інформаційно-аналітичних систем, які є складовою
мережі загальнодержавної екологічної автоматизованої інформаційно-аналітичної
системи забезпечення доступу до екологічної інформації;
12) здійснення контролю за додержанням юридичними та фізичними
особами вимог у сфері управління відходами та розгляд справ про адміністративні
правопорушення або передача їх матеріалів на розгляд інших державних органів у
разі порушення законодавства про управління відходами;
13) надання відомостей з Державного земельного кадастру
відповідно до закону;
14) здійснення контролю за забезпеченням безперешкодного і
безоплатного доступу громадян до узбережжя водних об’єктів та островів для
загального водокористування відповідно до закону;
15) надання податковим органам у строки та в порядку,
встановлені Податковим кодексом України, інформації щодо власників та
користувачів, у тому числі на правах оренди (суборенди), емфітевзису, земельних
ділянок сільськогосподарського призначення, розташованих на території
відповідної сільської, селищної, міської ради, ради об’єднаної територіальної
громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування
територій громад, а також іншої інформації, визначеної Податковим кодексом України.
2. До відання виконавчих органів
міських (за винятком міст районного значення) рад, крім повноважень, зазначених
у пункті "б" частини першої цієї статті, належить
координація на відповідній території діяльності спеціально уповноважених
державних органів управління з охорони природи.
Відповідно до статті 202 Закону України "Про охорону
навколишнього природного середовища» до компетенції центрального органу виконавчої влади, що
реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері
охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання,
відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього
природного середовища належить:
організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду
(контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх
територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами
місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень
органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно
від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та
особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог
законодавства.
Порядок контролю за здійсненням органами місцевого
самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.1999 №339.
Відповідно до Постанови КМУ від 19.04.2017 №275 Державна
екологічна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність
якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра
захисту довкілля та природних ресурсів і який реалізує державну політику із
здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього
природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони
природних ресурсів.
Згідно наказу Міністерства енергетики та захисту довкілля
України від 07.04.2020 №230 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16
квітня 2020 року за № 350/34633:
-
Державна екологічна інспекція відповідної області є
територіальним органом Держекоінспекції та їй підпорядковується;
-
Державна екологічна інспекція відповідного округу є
міжрегіональним територіальним органом Держекоінспекції та їй
підпорядковується.
Повноваження Інспекції поширюються на територію Автономної
Республіки Крим, відповідних областей, міст Києва та Севастополя, внутрішні
морські води, територіальне море, виключну (морську) економічну зону України,
континентальний шельф України та лимани.
Положення про Державну екологічну інспекцію
Південно-Західного округу (Миколаївська та Одеська області), затверджено
наказом Державної екологічної інспекції України від 20.02.2023 №33.
Станом на
теперішній час, Державною екологічною інспекцією України відповідно до наказу
від 05.12.2023 №159 затверджено Перелік центральних органів виконавчої влади та
їх територіальних органів, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів
виконавчої влади, які планується перевірити у 2024 році.
Враховуючи вищезазначене, Державна екологічна
інспекція Південно-Західного округу (Миколаївська та Одеська області) інформує,
що у 2024 році на території Миколаївської області заплановано 20 планових
перевірок додержання центральними органами
виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої
влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм
повноважень органів виконавчої влади, а саме:
№ з/ч |
Найменування центрального органу виконавчої влади, його територіального
органу, місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування |
Дата початку здійснення заходу |
1 |
НОВООДЕСЬКА
МІСЬКА РАДА |
15.01.2024 |
2 |
ШИРОКІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
15.01.2024 |
3 |
МІШКОВО-ПОГОРІЛІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
15.01.2024 |
4 |
ПРИВІЛЬНЕНСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
05.02.2024 |
5 |
ШЕВЧЕНКІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
05.02.2024 |
6 |
ПЕРВОМАЙСЬКА
МІСЬКА РАДА |
19.02.2024 |
7 |
КОСТЯНТИНІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
04.03.2024 |
8 |
ІНГУЛЬСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
04.03.2024 |
9 |
БЛАГОДАТНЕНСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
25.03.2024 |
10 |
ОЛЬШАНСЬКА
СЕЛИЩНА РАДА |
01.04.2024 |
11 |
ЮЖНОУКРАЇНСЬКА
МІСЬКА РАДА |
22.04.2024 |
12 |
РАДСАДІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
09.05.2024 |
13 |
СИНЮХИНО-БРІДСЬКА
СІЛЬСКА РАДА |
15.05.2024 |
14 |
СУХОЄЛАНЕЦЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
08.07.2024 |
15 |
ВРАДІЇВСЬКА
СЕЛИЩНА РАДА |
08.07.2024 |
16 |
ТЕРИТОРІАЛЬНА
ГРОМАДА М. ВОЗНЕСЕНСЬКА |
05.09.2024 |
17 |
МИГІЇВСЬКА СІЛЬСКА РАДА |
17.09.2024 |
18 |
СТЕПІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА |
07.10.2024 |
19 |
КАМ’ЯНОМОСТІВСЬКА
СІЛЬСКА РАДА |
08.10.2024 |
20 |
КРИВООЗЕРСЬКА
СЕЛИЩНА РАДА |
02.12.2024 |
На території Одеської області заплановані 33 планові перевірки
додержання центральними органами виконавчої влади та їх територіальними
органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів
виконавчої влади:
№ з/ч |
Найменування центрального органу виконавчої влади, його територіального
органу, місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування |
Дата початку здійснення заходу |
1 |
ТАЇРОВСЬКА
СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
03.01.2024 |
2 |
ВИЛКІВСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
29.05.2024 |
3 |
КІЛІЙСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
29.05.2024 |
4 |
ТАТАРБУНАРСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ
ОБЛАСТІ |
01.07.2024 |
5 |
МАЯКІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
07.08.2024 |
6 |
ОДЕСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
06.09.2024 |
7 |
ЮЖНЕНСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
11.03.2024 |
8 |
ВИЗИРСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
|
07.05.2024 |
9 |
КРАСНОСІЛЬСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
20.09.2024 |
10 |
БІЛЯЇВСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
03.06.2024 |
11 |
ЯСЬКІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
22.04.2024 |
12 |
ДАЛЬНИЦЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
19.07.2024 |
13 |
УСАТІВСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
07.10.2024 |
14 |
НЕРУБАЙСЬКА
СІЛЬСЬКА РАДА БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
10.06.2024 |
15 |
КУРІСОВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
15.10.2024 |
16 |
ІВАНІВСЬКА
СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
03.06.2024 |
17 |
САВРАНСЬКА
СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
10.09.2024 |
18 |
ТУЗЛІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
21.05.2024 |
19 |
ЛИМАНСЬКА
СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ
ОБЛАСТІ |
04.06.2024 |
20 |
ШАБІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
16.04.2024 |
21 |
КАРОЛІНО-БУГАЗЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ
ОБЛАСТІ |
28.05.2024 |
22 |
САФ'ЯНІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
26.03.2024 |
23 |
АНАНЬЇВСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
14.05.2024 |
24 |
АНДРІЄВО-ІВАНІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
23.04.2024 |
25 |
ЗАХАРІВСЬКА СЕЛИЩНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
04.06.2024 |
26 |
ДОЛИНСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
09.07.2024 |
27 |
СТРЮКІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
17.09.2024 |
28 |
СТАРОМАЯКІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
15.10.2024 |
29 |
РЕНІЙСЬКА
МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
17.09.2024 |
30 |
НОВОБОРИСІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ
ОБЛАСТІ |
02.04.2024 |
31 |
ВЕЛИКОПЛОСКІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
16.04.2024 |
32 |
СТЕПАНІВСЬКА
СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
14.05.2024 |
33 |
РОЗДІЛЬНЯНСЬКА МІСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА
ГРОМАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
17.09.2024 |
Одночасно інформуємо, що Постановою КМУ від 13.03.2022 року №303 «Про
припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду
в умовах воєнного стану» припинено проведення планових та позапланових заходів
державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного
стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про
введення воєнного стану в Україні».
Як виняток, відповідно до пункту
другого Постанови, дозволено здійснення позапланових заходів державного нагляду
(контролю) на підставі рішень центральних органів виконавчої влади, що
забезпечують формування державної політики у відповідних сферах лише за наявності
загрози, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я
людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки
держави, а також для виконання міжнародних зобов’язань України протягом періоду
воєнного стану.
Тобто наразі Державна екологічна
інспекція України, її територіальні та міжрегіональні територіальні органи суттєво
обмежені у реалізації своїх повноважень щодо здійснення заходів державного
нагляду (контролю) суб’єктів господарювання.